סופי, מחלט, וחתום: אטלנטה (והמזרח) עברו את המערב / מנחם לס

 

 

מה אתם רואים בתמונה? שלושה נגד אחד. קבוצה נגד אינדיבידואלים. ההאוקס נגד הווריורס. כאן זה מתחיל וכאן זה ניגמר.

 

מה אתם רואים? כניסה לסל. ההאוקס נגד הווריורס. לווריורס אין פאולים לקלוע כי הם קבוצה של שלשות. כאן מתחיל וניגמר הסיפור.

מה את רואים בתמונה עתה? אל הורפורד ניכנס עם הכדור. כל מה שאנדרו בוגוט יודע זה לעמוד תחת הסל. גם זה חלק מהסיפור.

 עכשיו הגיע הזמן לתת הצצה בטבלה. מה אתם רואים?

Golden State Warriors (39-9)
field goalsrebounds
  pos min fgm-a 3pm-a ftm-a +/- off def tot ast pf st to bs ba pts
H. Barnes F   30:11 6-12 0-3 0-0 -6 1 2 3 2 5 1 1 0 1 12
D. Green F 35:26 6-14 0-2 0-2 +5 10 10 20 6 5 1 2 0 0 12
A. Bogut C 22:07 2-4 0-0 1-2 -1 1 6 7 1 2 0 4 3 0 5
K. Thompson G 36:16 11-20 4-8 3-4 +2 0 4 4 5 2 2 3 1 0 29
S. Curry G 36:12 8-19 4-9 6-7 -5 0 2 2 9 3 2 1 2 2 26
L. Barbosa   11:44 3-10 2-4 0-0 -10 0 1 1 1 0 0 0 0 1 8
A. Iguodala   30:18 3-8 2-6 0-0 -6 1 0 1 3 1 1 0 1 0 8
M. Speights   13:24 3-8 0-1 0-0 -3 0 5 5 0 3 0 1 0 0 6
D. Lee   12:33 2-4 0-0 0-0 -11 3 1 4 1 3 0 1 0 0 4
S. Livingston   11:48 3-4 0-0 0-0 -3 3 1 4 3 0 0 1 0 0 6
J. McAdoo   00:01 0-0 0-0 0-0 -2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
J. Holiday   00:00 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
B. Rush   00:00 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Total   240 47-103 12-33 10-15   19 32 51 31 24 7 14 7 4 116
  45.6% 36.4% 66.7%   team rebs: 8 total to: 14
Atlanta Hawks (42-9)
field goalsrebounds
  pos min fgm-a 3pm-a ftm-a +/- off def tot ast pf st to bs ba pts
D. Carroll F   33:24 4-6 1-3 3-4 +2 0 3 3 2 2 2 0 0 0 12
P. Millsap F 34:15 6-10 0-2 9-12 +2 2 2 4 3 3 3 2 1 0 21
A. Horford C 27:51 4-10 0-1 4-4 +17 1 13 14 6 5 1 3 0 1 12
K. Korver G 34:06 6-10 5-9 0-0 +16 0 7 7 2 2 2 1 1 1 17
J. Teague G 32:18 5-15 2-4 11-11 -1 1 2 3 7 0 3 2 2 1 23
P. Antic   16:56 0-4 0-1 2-2 -11 0 0 0 0 2 0 3 0 0 2
K. Bazemore   26:38 4-6 3-3 0-0 0 0 5 5 1 3 1 0 0 1 11
D. Schroder   17:34 4-9 1-1 0-0 +7 0 0 0 7 2 1 1 0 2 9
M. Scott   16:58 5-7 3-3 4-4 +8 0 2 2 0 0 0 1 0 1 17
E. Brand   00:00 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
J. Jenkins   00:00 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
S. Mack   00:00 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
M. Muscala   00:00 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Total   240 38-77 15-27 33-37   4 34 38 28 19 13 13 4 7 124
  49.4% 55.6% 89.2%   team rebs: 7 total to: 13

מה אתם רואים בטבלה? 7 דאבל פיגרים (הוסיפו נקודה לשרודר ויש 8 נגד 4) להאוקס נגד ארבעה בדאבל פיגרים לווריורס. כאן מתחיל וניגמר הסיפור. אתה מסתכל על הווריורס ורק שני שחקנים מסנוורים את עיניך. סטפן וקליי. כאן מתחיל וניגמר הסיפור.

ועכשיו לסיפור כולו:

זה סופי. זה מוחלט. זה חתום: אטלנטה האוקס היא קבוצת הכדורסל הטובה ביותר בעולם. והייתי באולם עם ג'ייסון חותני שהוא עם ג'וב נהדר חדש כמנהל מחלקת מרקטינג של טרנר. מעתה ועד האליפות כל פעם שארצה אני עולה על מכונית וישנו לי מושב שמור בשורה 10 מעל ספסל ההאוקס.

אני יודע בלי לקרוא שכמות בלתי מבוטלת של חכמולוגים חדי-שכל, חריפי-ידע, משכילים ושנונים כאן באתר יגידו בדיוק מה שסטיב קאר (החושב בוודאי שהוא תכסיסן גדול באומרו שטויות כאלה, ועוד בחיוך!) אמר אחרי המשחק: "לא אומר שום דבר. סתם משחק של אמצע העונה. העיקר שזה היה משחק של FUN"…
אותן מילים אמר בוודאי גליית בשעה שנפל שדוד מאבן שפיצחה את רקתו מהמקלעת של דויד, ואלה היו המילים האחרונות שאמר אי-פעם.
במסיבת העתונאים סטיב קאר ישב במין בדיחות, לגלוג, ואפילו הייתי אומר עליזות ועליצות. נדמה היה לי שהוא ניצח עכשיו את אטלנטה האוקס במקום להיקרע טוב-טוב, והרבה באשמתו כי הוא דאג להוציא את אנדרו בוגוט בכל פעם שלווריורס קבוצתו היה סכוי להשוות, ולך תדע – אולי אפילו לנצח.

הבנאדם הזה שרק לפני שבועיים סגדתי לו , מה זה עיצבן אותי. ככה מדבר מאמן שזה עתה הפסיד בדרבי של "הטובה במערב נגד הטובה במזרח"? אני כבר רואה אותו מתלוצץ ומתבדח בשעה שלברון, כרמלו, וקיירי ינפצו למערבים את הצורה באול סטאר, ובמקום בעתה ופלצות, הוא יביא לנו את החיוך הבלונדיני הריקני שלו שיוכיח שוב מה שלא ידעתי עד אמש: שאין לו הרבה מדי מושג בכדורסל.
מצידי שיעשה מהמשחק הזה 'כלום'. לי, ולשאר המבינים, זה היה משחק קובע ביותר על עליונות הטובה ביותר במזרח נגד הטובה ביותר במערב, והמזרח ניצח.
למה המזרח ניצח? כי יש להם מאמן הרבה יותר טוב; שיטת משחק הרבה יותר טובה, ובגלל ששמונה שחקנים בדאבל פיגר (ניתן נקודה נוספת לשרודר כדי שנוכל לעגל ל-8 דאבלים) תמיד ינצחו צמד, אפילו שלצמד יקראו FLASH.
המשחק היה "לא חשוב" לפי קאר?
אז הבה ואבהיר את דעתו: אף פעם, בכל תולדות הליגה, לא ניפגשו מספרי אחד של המזרח והמערב כל כך מאוחר בעונה עם רקורדים כאלה טובים. ז"א שזה היה משחק הסטורי, לידיעת כל המגיבים באתר שכמו סטיב קאר העדיפו לגמד את חשיבות המשחק מאשר להודות בעוצמתו כי אחרת הם מודים בעליונות המזרח.
ג'ף טיג הוכיח שוב שהוא הדלק המניע את המנוע היעיל והלוהט ביותר בליגה, ולי הוא הוכיח שהוא הפוינט גארד האנדרייטד ביותר מכולם. בכל רשימות הפוינטים זה תמיד סטפן, ראסל, פול, קיירי, ג'ון, דמיאן, טוני. אפילו מייק, ראז'ון, טיי, וקמבה. אף פעם לא ג'ף. אמש ג'ף היה טוב בהרבה מהראשון ביען הפוינטים סטפן. למה? כי הוא לא רק קלע כמעט כמו סטפן (23 נק'), אלא ביעילות של הרובוט הראשי ב-BMW הוא חילק כדורים לפה ולשם, שלח שחקנים ימינה או שמאלה, והראה לי פיקחות וידע שעד היום – אני מודה – לא שמתי אליהם לב מספיק. אמש, כשאני יושב אולי עשרה מטרים ממנו, ראיתי את אחד הפוינט גארדים השקטים והנחבאים אל הכלים מכולם, אבל גם אחד הטובים והיעילים מכולם.
האנדרייטד השני הוא פול מילסאפ. כשאנדרו בוגוט היה תחת הסל, הוא היקשה מאד על פול הנמוך ממנו. אז מה עשה קאר? הוציא את אנדרו לנוח ברגעים הכי לא מתאימים במשחק, וכל פעם שהוא הוצא, מילסאפ חגג (סיים עם 21).
בתחרות השלשות נראה שוב את קורבר נגד סטפן קרי. וגם קליי ת'ומפסון. אמש קייל קורבר קירקר את שניהם עם חמשת השלשות שלו, אחת יותר כואבת מהשנייה. לקורבר יש פרצוף שהשחורים אוהבים לשנוא, כמו ג'יי ג'יי רדיק. הם שניהם טובי-מראה, לא שחצנים, אבל באי השחצנות שלהם הם השחצנים הגדולים בעולם כי הם נותנים ל-TREYS שלהם לעשות עבורם את השחצנות, וזה מרגיז פי אלף מלהראות אצבע אמצעית. אמש מתתי על הקורבר הזה הקולע שלשה ופרצופו מראה התלהבות כמו שהוא מראה התלהבות בשטיפת הג'ורה אחרי חירבון טוב.
כמה מילי על קנט בזמור.
אלוהים מה שהוא עשה לגולדן סטייט. הוא שיחק רק כ-20+ דקות, וקלע 11, אבל הבלגן שהוא עשה להם. מה שלא הבנתי בדיוק הם כל הרינונים על 'המגעים' בין ההאוקס וריי אלן. כשיש לך את קנט בזמור (2.1 מיליון ס"ה), שלווין מאק (2.4 מיליון), ג'ון ג'נקינס (1.12 מיליון), דניס שרודר (1.6 מיליון) וכמובן קייל קורבר וג'ף טיג, מי צריך את ריי אלן? מה השטויות האלה?
קנט, 1.96 בן 25 זכה – רק להזכירכם – בפרס -"לפטי דרייזל" כשחקן ההגנה מס' 1 במכללות כששיחק באולד-דומיניון. זה היה רק לפני שלוש שנים. הוא גם כמעט ניצח לבדו את באטלר בטורניר ה-NCAA ( באטלר ניצחה את אולד דומיניון 58-60). בעונה ההיא הוא קלע 13.8 נק' ממוצע עם 4.2 ריב' כשוטינג גארד. למרות שניבחר ל-'שחקן ההגנה במכללות' איש לא רצה אותו בדראפט של 2012. הוא החליט להצטרף לליגות הקיץ, וגולדן סטייט החתימה אותו.
בקבוצת ה-D שלהם הוא קלע 21.6 עם 7.6 ריב'. הם העבירו אותו לקבוצה הראשונה אבל אחרי יומיים החזירו אותו לסנטה קרוז. הוא קלע שם 19.4 עם 4.9 ריב' ו-4.23 אס', וגולדן סטייט העלתה אותו לקבוצה הראשונה לעוד שבוע.
אז בא הטרייד ללייקרס. ב-19 לפברואר 2014 הוא הועבר ללייקרס יחד עם מרשון ברוקס עבור סטיב בלייק. במשחקו הראשון בלייקרס הוא קלע 23 נק' נגד הפייסרס. שבועיים אחרי עוד 23 נגד אנטוני דייויס. אז באה פציעה לגיד בכף רגלו הימנית והוא איבד את שאר העונה.
אני כבר לא זוכר (ואשמח אם מישהו יבדוק) כיצד הלייקרס המטומטמים החליטו להעבירו בטרייד לאטלנטה האוקס. אמש הוא היה אחד השחקנים החשובים ביותר בנצחון על גולדן סטייט. שלוש שלשות בחצי הראשון בו הובילה סן פרנציסקו רוב הזמן השאירו את ההאוקס קרובים, עד הפריצה קדימה במחצית השנייה. קנט בזמור נישאר באטלנטה שנים רבות, ואני חותם על כך!
ריצה של 4-12 של אטלנטה הבריחה אותם ברבע האחרון ל-11 הפרש עם 3 דקות, וזה היה זה.
אומר לכם משהו: אם אטלנטה מנצחת מחר את ממפיס, כל מה שכתבתי עליה עד עכשיו צריך להגדיל בפונט פי שלוש כי אז היא מוגדרת כקבוצה מס' 1 בליגה ללא כל שאלה או מגור.
השחקן שאף פעם כמעט לא מזכירים הוא אל הורפורד. הוא קלע רק תריסר – אבל גם 'רק תריסר' היה מספר שבטי ישראל. אנשים שוכחים להוסיף 14 לתריסר, מספר הקרשים שלקח. הוא השחקן הטוב בליגה בלעשות את הדברים הקטנים והחשובים שלא מופיעים בסטטיסטיקה. הוא כוכב של ממש תחת הסל העושה במוחו מה שחסר לו בכמה סנטימטרים.
בעוד שלאטלנטה היו 7-8 בדאבל פיגר (שרודר עם 9), לגולדן סטייט היו רק ארבעה. למעשה שניים – קייל ת'ומפסון עם 29 וסטפן עם 26. הריסון בארנס ודריימונד גרין היו השניים האחרים בדאבל פיגר.
החשש לפני המשחק היה שהספסל של אטלנטה לא יחזיק מעמד נגד ספסל הווריורס. בזמור ומייק סקוט דאגו להפוך את הקונספציה. הספסל של אטלנטה תרם 39 נק' מול הספסל הרעוע של הווריורס (26 נק'; ברבוסה ואיגודלה נראים גרוע ולא ממתאימים כאילו לקבוצה. האשמה? סטיב קאר!). מייק סקוט. זוכרים אותו? היה אחד מטובי השחקנים בתיכון. 5 שנים באונ' וירג'ינה בגלל פציעה קשה שמנעה ממנו עונה שלמה. אולי בגלל זה חששו לקחת אותו בדראפט של 2012. אטלנטה בחרה בו סוף-סוף מספר 43 בסיבוב השני של הדראפט. מאז זה היה בעיקר ליגת D ושבוע בהאוקס, ליגת D ושבוע בהאוקס. עד שבתחילת עונה זו הוא פרץ עם 30 נק' ומאז הוא נכס בפאור פורוורד, למרות שהוא רק   2.04צוכמה משלמים לו? גרושים.אמש הוא קלע 17 והיה כוח אדיר תחת הסל נגד בוגוט וספייס.

 

המזרח ניצח אתמול 4 מ-6 משחקים נגד המערב. אני מאמין שמגיע לי להיכנס לספר "נביאים" (אתם יודעים, זה שאחרי התורה ולפני הכתובים).

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
52 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
07/02/2015 22:23:48

1. אני מסכים עם קר שזה רק משחק אמצע העונה, אבל זה מדאיג. אם הווריורס יפסידו היום, אז הם בבעיה-הם כמעט תמיד מפסידים 2 משחקים ברציפות, זה יהיה קריטי עבורם בפלייאוף.

2.לאטלנטה יש עוד כלי נשק שהיא לא מנצלת-אלטון ברנד. ברנד מבוגר, אבל בפלייאוף יוכל לתת ניסיון שאין לרוב שחקני ההוקס.

3.דמאר קארול הוא אנדרייטד מטורף. היה די ליגר ושחקן 12 בממפיס, והופך באטלנטה לסטופר שנטרל לחלוטין את האריסון בארנס ואת ההתקפה של דריימונד גרין. יש לו יכולות פיזיות מעולות והגנה לא רעה, והוא יכול להיות יופי של לברון סטופר. זה קריטי לגמר המזרח.

4. גולדן סטייט צריכה עוד סיוע הגנתי בלואו פוסט. בוגוט בקושי יעיל, וספייטס קולע באחוזים גבוהיים, אבל לא מספק הרבה הגנה. יכול להיות שנראה את ג'רמיין אוניל חוזר בסופו של דבר לגולדן סטייט, זה יסגור להם את הפינה.

5. שווה לראות הרכב של האריסון בארנס, אנדרה איגודלה ודריימונד גרין ביחד. בארנס כ-2, איגודלה כ-3 וגרין כ-4, יחד עם קארי ובוגוט, הרכב מהיר ביותר עם הגנה אישית טובה שיוכל לשנות משחקים שלמים, ויהיה פתרון יצירתי לעת משבר של קר.

6. אחת התכונות הטובות ביותר של קואוץ' בודנהולצר זאת יכולת מבריקה לקרוא את המשחק ולפעול בהתאם, מה שחסר למאמנים רבים בליגה. זאת לא הפעם הראשונה או העשירית שחילוף מבריק שלו מנצח את המשחק, והשיטות שהוא פיתח הן בהתקפה והן בהגנה עושות רושם שכל שחקן שאטלנטה יזרקו למגרש יראה כאילו הוא חלק מההוקס כבר שנים. אם הוא לא יהיה מאמן העונה, צריך לבטל את הפרס הזה.

Yamani1000
Yamani1000
07/02/2015 22:31:25

מנחם, אמנם אתה מדור אחר, אבל משפט כמו – "לקורבר יש פרצוף שהשחורים אוהבים לשנוא…" הוא לא נעים בשנת 2015.

תודה על הפוסט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/02/2015 14:20:23
Reply to  Yamani1000

אבל אם השחורים באמת אוהבים לשנוא כזה פרצוף?

Yamani1000
Yamani1000
08/02/2015 16:35:45

אני מקווה שאתה צוחק…

מי זה "השחורים"?

אפלטון
אפלטון
08/02/2015 16:40:16
Reply to  Yamani1000

עזוב שחורים, תסתכל על הפרצוף שלו. לא מעצבן אותך?http://photos1.blogger.com/img/199/2524/640/Korver%20Valentine.jpg

Mbk
Mbk
07/02/2015 22:35:41

די נו מנחם
אני מוכן לשים כל סכום שבעולם ביחס של אחד לשלוש לטובתך שבסיום העונה קבוצות המערב ינצחו יותר ניצחונות את קבוצות המזרח

הפערים נסגרים וזה לא יהיה ביחס של 66% לטובת המערב כמו בעונה הקודמת אבל עדיין במערב זו מלחמת עולם על כניסה לפלייאוף בעוד שבמזרח אפילו בוסטון עם סיכוי סביר להכנס

הסיפור הזה שהמזרח יותר טוב מהמערב הפך לאגדה אורבנית בערך כמו שאל איי היא החור הכי גדול על כדור הארץ

ללא כל קשר הניצחון של ההוקס מרשים . גולדן סטייט שהייתה בקצב של 70 ניצחונות לעונה תגרד את ה 60 בעוד שההוקס יהיו סביב 65
אסור להם בשום פנים להחתים את אלן לא כשיש את קורבר
אם זה עובד אל תגיע בזה . כל הדרך לגמר הליגה ללא שינויים

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
07/02/2015 22:47:08

סא ניצחה את אטלנטה. אטלנטה ניצחה את גס.
סא הקבוצה הכי טובה בליגה.

יפת
יפת
07/02/2015 23:05:03

סא אלופי הNBA
אלבה ברלין ניצחה את סא
מכבי תל אביב ניצחה את אלבה ברלין
מכבי תל אביב יותר טובה מכל הNBA
מ.ש.ל 🙂

רועי ויינברג
08/02/2015 9:01:17
Reply to  יפת

ספרס אלופי האנ.בי.איי
אלבה ברלין ניצחה את הספרס
מכבי ניצחו את אלבה
הפועל ניצחו את מכבי

הפועל הקבוצה הטובה בעולם
מכאן נובע שגם:
רביב לימונד>מאנו ג'ינובלי

מייק
מייק
09/02/2015 0:33:40

מכבי אשדוד ניצחו את הפועל…
אבי בן שימול>>>> סטף קארי

אהרון שדה
אהרון שדה
07/02/2015 22:54:43

קצת פרופורציה המזרח במינוס 50 משחקים (לערך) במפגשים הישירים .
אטלנטה ניצחה אצלה בבית אנו עוד לא בפליאוף מסופקני האם אטלנטה תגיע אפילו לגמר המזרחי …כל שכן ג.ס

מתן גילור
08/02/2015 8:10:15

גם לי יש הרגשה טובה שג"ס לא תגיע לגמר המזרחי 😉

יפת
יפת
07/02/2015 23:00:56

לא שאני מאמין לקר שאומר שזה סתם עוד משחק, אבל בוא ניכנס לפרופורציות…

בלובלו
בלובלו
07/02/2015 23:05:15

סטיב קר צריך להיות מפוטר, מפסיד במו ידיו את המשחק הכי גדול בהיסטוריה של המשחק ועוד מעז לחייך לאחר מכן.

אז מה אם הוא מוביל את המערב האיכותי ברמה היסטורית, ואז מה אם הוא שבר שיאים בתור מאמן רוקי , אז מה אם הוא מוביל את גולדן סטייט לעונה הטובה בהיסטוריה שלה, הוא העז לחייך אחרי הפסד וזה אומר שאין לו מושג בכדורסל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/02/2015 14:22:15
Reply to  בלובלו

אתה בלובלו האמיתי או המקורי?

שגיא נאור
שגיא נאור
07/02/2015 23:10:10

אני יחסית חדש באתר ומתחילת העונה לא הצלחתי להבין את הקטע שלך עם המזרח עד שהגיע הסקירה של הסופרבול שם אמרת שאתה תמיד תהיה נגד כל קבוצה מערבית. יש באתר הזה בערך 40-50 מגיבים די קבועים. אני די בטוח שאתה היחיד שחושב שבמזרח טוב מהמערב או יהיה יותר טוב אחרי האולסטאר. סבבה שחלקנו רפי הבנה אבל כולנו? אין לי בעיה עם ללכת נגד העדר אבל זה סוג של שגעון גדלות מצידך להתרברב בזה אחרי משחק בו מובילת המזרח ניצחה בביתה את מובילת המערב ובערב בו 4 מזרחיות מנצחות בביתן ושתי מערביות מנצחות בביתן.
אני מוכן לשים את החציל שלי שהמזרח לא מנצח את המערב יותר מ-50% עד סוף העונה. הייתי מגדיל ואומר 40% אבל זה עדיין החציל שלי אז better be safe then sorry…

אורן השני
אורן השני
07/02/2015 23:19:59

עזוב, מה אתה מצפה שמנחם יענה לך בצורה עניינית וייפתח פה דיון רציני בנושא? (או בכל נושא אחר שהוא מכריז משהו וטועה)

מנחם לא נותן הסברים להכרזות וללוגיקה שלו, מקסימום יקרא לך רפה הבנה סתם ובאותיות גדולות ומודגשות כדי להראות שהוא צודק, ואם ממש תעצבן אותו הוא "ירחיק אותך" מהאתר לכל החיים ויאזכר אותך לרעה בהתחלה של פוסטים.

עצוב, אבל זה המצב.

מנחם לס
מנחם לס
08/02/2015 6:34:41

תגיד לי, אתה עוור, קשה הבנה, או סתם מטומטם?
לא נתתי הסבר להצהרתי? מה בקשר לקבוצה מס' 1 במזרח קורעת את הקבוצה מס' 1 במערב? מה עם 2-4 אמש למזרח נגד המערב?
וזאת רק התחלה.
באתר הזה אני לא פותח אתך בדיונים. אני רק מלמד אותך כדורסל.

אפלטון
אפלטון
08/02/2015 7:34:46

שגיא נאור בגלל שאתה חדש אתה ניסית לענות בהגיון לפוסט פרובוקציה, מנחם כותב אותם אחת לכמה זמן כדי לפרוק עצבים, ובגלל זה אתה גם עלול להיעלב מהתגובה הזו של מנחם. אז אין צורך. תהנה מהכתיבה המצוינת והתשוקה למשחק מבלי להתייחס יותר מדי לתוכן (בפוסטים כאלו כן?)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/02/2015 14:23:15

אני פעם שמתי אשך על זה

bobby
bobby
07/02/2015 23:16:14

לא יודע אם המזרח עדיף על המערב – בסופו של דבר 10 קבוצות מתוך הטופ 16 הן מהמערב. אבל מה שבטוח – המזרח מצמצם פערים, במיוחד בהשוואה לשנה שעברה.

גם אם אטלנטה יפסידו לממפיס, זה לא נורא – אם אני לא טועה הן סימנו אחרי הניצחון על הווריורס ״וי״ על לנצח את כל אריות המערב (את ממפיס הם כבר ניצחו..אבל בעצם אני לא חושב שהם ניצחו את הספרס והפליקנס, נו טוב, בקטנה).
בקיצור, מדובר פה על קבוצה רצינית, אי-אפשר להקל ראש מולם.
בתחילת העונה רוב הפרשנים ניבו שקליבלנד בטוח יעלו לפיינלס, ואם לא הם אז אולי שיקגו..מי היה מאמין שבשלב הזה של העונה אטלנטה היא המועמדת המובילה לקחת את המזרח ואולי בכלל את האליפות?

יונתן שגב
יונתן שגב
07/02/2015 23:21:56

אני באמת לא מבין מה הקטע שלך עם המזרח… הייתי אומר שבמזרח יש חמש קבוצות ראויות ואילו במערב יש 10… יחי ההבדל הקטן.

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
07/02/2015 23:27:35

פילי ניצחו את איקס. איקס ניצח את וואי. וואי ניצחו את סא. סא ניצחו את אטלנטה.
פילי אלופה וקנטקי גם.

שגיא נאור
שגיא נאור
07/02/2015 23:43:28

82-73 זה המאזן של השמינייה הראשונה במזרח נגד מערביות. בערך 55% הצלחה. 96-44 זה המצב של השמינייה המערבית נגד מזרחיות שזה סביב 70% הצלחה. אם משווים ראשונה לראשונה, שנייה לשנייה וכו' המערביות מנצחות ב-11, המזרחיות ב3 ומינסוטה ופילי בשוויון מאזנים.
וזה כשהפערים הצטמצמו השנה…

מנחם לס
מנחם לס
08/02/2015 6:38:36

כתבתי שהמזרח יתחיל להראות את עליונותו על המערב מהאול סטאר והלאה, אבל זה התחיל דבועיים לפני.
מה אתה מביא לי נצחונות והפסדים מתחילת העונה? אתה גולש חדש? אז מוטב שתקרא קצתותיכנס לעניינים לפני שתצהיר כאן הצהרות שלא קשורות ולא שייכות.

דובי
דובי
08/02/2015 7:10:46
Reply to  מנחם לס

מנחם כדאי להתייחס יפה לשגיא. הוא מגיב חדש, רהוט, מקצועי עם ידע והתמדה… אנחנו משתדלים לדבר נחמד לכאלה כדי שיישארו.
דרך אגב שגיא, האוואטאר זה עקב חיבה לבאטייה או לבוסטון?

דובי
דובי
08/02/2015 7:11:53
Reply to  דובי

יוסטון כמובן…

שגיא נאור
שגיא נאור
08/02/2015 8:40:47
Reply to  דובי

תודה על התמיכה דובי 🙂 אני מספיק חזק לעמוד מול הגידופים של מנחם שאינם ראויים בעיניי אבל הם הרבה יותר קלים מאשר לדון לגופו של עניין.
לעניים באטייה, אני פשוט אוהה שחקנים עם מינימום כישרון שמוכיחים ששכל והבנת משחק יכולים לפצות ולהביא לקריירות נהדרות. אלוף פעמיים ורול פלייר מושלם.
אני אוהד של המשחק יותר מאשר של קבוצה כזו או אחרת.

דובי
דובי
08/02/2015 8:42:38

אבל צריך גם לאהוב קבוצה

דקסטר
דקסטר
08/02/2015 0:49:40

מספיק לראות את הקרב של הפליקנס נגד אוקלהומה אתמול.
להזכירכם מ

דקסטר
דקסטר
08/02/2015 0:53:11

מספיק לראות את הקרב של הפליקנס נגד אוקלהומה אתמול.
להזכירכם מדובר על מקום 9-10 במערב.
איזו הקבלה יש לכך במזרח?
אוקיי הבנו שאטלנטה וקליבלנד חזקות, מה הלאה?
במערב יש סיכוי טוב שקבוצות במקום 7-8 מדיחות את 1-2.
מדובר על שמינייה שהן קונטנדריות לכל דבר.

בלעם
08/02/2015 1:27:30

מדהים אותי שיש פה מגיבים שעונים בפירוט וענייניות לפוסט כזה, אני מצדיע לכם. your'e the real MVP

דורון האיום
דורון האיום
08/02/2015 1:31:06

מה שמצחיק הוא שכולכם מתעסקים בשטויות, הקטע הכי מצחיק הוא הקרוב המדומיין שלו שמארגן לו כרטיסים לשורה עשר….
מנחם תתבגר, אין בושה להודות שאתה רואה את המשחק בטלוויזיה במקרה הטוב, וקורא עליו במקרה הרע….

john
john
08/02/2015 10:15:47

קרוב מדומיין? אתה ביצעת תחקיר בעניין? או שחקרת את הנושא ויש לך מידע קונקרטי שמנחם לס ממציא את כל סיפור חיו ויושב מול המקלדת וממציא הכל, או שאתה טרול אינטרנטי מצוי שמפחד להשמיע את הדעות המופרכות שלו בשמו האמיתי (אל תדאג ה CIA לא בעקבותך)

אסף
אסף
08/02/2015 1:42:45

במערב יש הרבה יותר עומק זה בטוח.
יחד עם זאת החמש הראשונות של המזרח יכולות לנצח כל קבוצה מערבית
מעניין מה המאזן של חמשת הראשונות במזרח נגד חמשת הראשונות במערב
יש למישהו?

amitlahev
amitlahev
08/02/2015 10:59:59
Reply to  אסף

צודק.

הוצאת לי את המילים מהפה.

אפלטון
אפלטון
08/02/2015 2:49:55

לגבי המשחק עצמו, אני דווקא אהבתי את הגישה של קר. ראית את החיוך שלו לשלשה של קורבר?
אטלנטה משחקים פשוט מדהים, גם גולדן סטייט. אתמול באמת הספסל עשה את ההבדל אבל במרבית המקרים העומק של הלוחמים הוא נדיר, הספסל שלהם מפרק קבוצות.
אין לי ספק שאם המשחק היה במפרץ ג"ס היו לוקחים אבל בלי לקחת כלום מהמשחק של אטלנטה שנראה יפהיפה, בהגנה ובהתקפה.
רק מקווה בשבילם שלא הגיעו לשיא מוקדם מדי

עגל
עגל
08/02/2015 5:17:06

"ללא כל שאלה ומגור"? אם איני טועה מגור פירושו פחד.
למחשבים שקופים על מה שמנחם אומר, תבינו שהוא לא מדבר על עכשיו אלא חוזה את העתיד. אולי בסוף השנה הוא יצדק ואולי בעוד שנתיים, אבל זו כוונתו. הוא פשוט מקדים קצת את המציאות.

מנחם לס
מנחם לס
08/02/2015 6:43:59
Reply to  עגל

עגל, ידעתי שמגור היא המילה הלא נכונה אבל זרקתי אותו בכ"ז סתם כי היא קפצה לי לראש. הייתי רוצה לראות אותך כותב עברית אחרי 53 שנים בגולה, ולא רק זה, אלא כאן בגרינוויל אין לי חבר ישראלי אחד לדבר איתו עברית, ובני משפחתי היחידים המדברים עברית גרים בארץ.

עגל
עגל
08/02/2015 21:08:38
Reply to  מנחם לס

אתה כותב עברית מצוין ביחס לאחד שחי רוב הזמן באנגלית. העברית שלי התחילה להשתבש כבר אחרי 3.5 שנים בצרפת.
ותראה מה שאני כתבתי למעלה ("מחשבים שקופים" ?!), מאיפה זה בא ? היה צריך להיות "מגיבים שקופצים"

נתן
נתן
08/02/2015 8:58:41

אטלנטה וג"ס, שתי קבוצות עם בנייה לאורך שנים ולא אינסטנט. אם קליבלנד אכן תהיה בגמר נגד אטלנטה (או ראפטורס) זה קרב בין שתי גישות שונות לחלוטין.
למרות החיבה לקליבלנד יותר חשוב שאחת מהשתיים תנצח.
לגבי הקרב מי יותר טוב, המזרח או המערב, אין לזה משמעות בעיני.

Berch
Berch
08/02/2015 9:32:10

פוסט מעניין אבל לא מדוייק.
כל שנה יש במזרח קבוצה וחצי מעולות והשאר פח.
במערב יש 10 שנאבקות על הכרטיס לפלייאוף.

זה לא עושה את המזרח יותר חזק….

john
john
08/02/2015 9:57:00

מנחם המשחק היה מעולה אך לטעמי לא היסטורי כי עדיין מדובר על עונה רגילה. שנה שעברה עד סוף בפברואר הספרס הפסידו לכל יריבת צמרת אפשרית. הם חטפו מיוסטון מפורטלנד ומokc. זה לא הפריע להם להשמיד את פורטלנד ולגבור על okc.

אני לא נכנס למזרח ומערב כי להתווכח על נבואה שעוד לא ממש התגשמה לא עוזר לדיון. בסוף העונה יהיה אפשר לבצע את כל המדידות האפשריות. אגב אני מסכים שיש פוטנציאל עלייה של כמה קבוצות מזרחיות בשנים הבאות ופוטנציאל התרסקות של כמה מערביות שיזדקנו בשנים הבאות (סן אנטוניו דאלאס) או יתרסקו אחרי התפרקות השלד (okc פורטלנד).

אטלנטה הפסידה שבוע שעבר לפליקנס. מקום 9 במערב ללא דיוויס (אם אני לא טועה). אף אחד כולל אתה לא הסיק מסקנות מהמשחק הזה. כנ"ל פה. במשחק הזה אין ספק שאטלנטה שיחקה את המשחק השלם ביותר שראינו ממנה העונה ולגולדן סטייט היה קשה להוות יריב בכל הדקות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/02/2015 14:30:51

לשגיא נאור ולשאר החדשים, טיפ קטן – אין מה להתווכח עם מנחם בנושאים האלה, זה כמו להתווכח עם אישה:

https://www.youtube.com/watch?v=4f_oxZqD6wQ

איתי
איתי
08/02/2015 14:55:20

הידד למזרח . מילווקי הייתה טופ 4 אם הייתה במערב. קליבלנד ואטלנטה בטוח היו ראשונות במערב. למי יש כוח להסביר לכם שבמערב לא שומרים ( מי ממפיס שומרת? / ס.א. שומרת? מה זה לעומת המרפקים של שיקאגו וושינגטון )…. חחח להמשיך עם זה עד סוף העונה ואז נראה

שגיא נאור
שגיא נאור
08/02/2015 14:56:25

מאחר ומנחם נתן ניבוי קונקרטי לא תהיה כל בעיה לבדוק עוד חודשיים אם אכן הוא צדק ואין באמת על מה להתווכח. עלםדעות סובייקטיביות כמו למה כריס מידלטון ופטריק פטרסון לא נבחרו לאולסטאר זה באמת נושא קשה לוויכוח. אין לי בעיה גם עם זה שמנחם נותן ניבויים מהסוג הזה, צריך לזה הרבה אומץ כי הכל מתועד וזכור אבל לפחות אם טועים צריך להגיד "וואלה, מודה, טעיתי". אם מיאמי תעשה גמר מזרח אני אשמח מאוד (כי זה קצת יפגע במורשת של לברון..) ואפילו יותר מזה אם המזרח יחזור להיות סופר תחרותי. אני מחבב את רוב קבוצות המזרח, בייחוד את הקבוצות הצנועות ממילווקי ואטלנטה. דני גריינג'ר, לדוגמא, כבר לא יחזור להיות שחקן משמעותי בליגה ואפשר להגיד את זה בפה מלא.

john
john
08/02/2015 16:28:15

כיף כשאתה מגיב! בסוף אף אחד מהמגיבים לא צריך להתיימר להיות מומחה גדול. כולנו יושבים בבר דימיוני הנקרא הופס לוגמים בירה ומעלים דעות כאלה ואחרות נתמכות יותר או פחות על הספורט האהוב עלינו. למנחם אני נותן כבוד גם כשאני לא מסכים כי עבר מספיק קילומטרז׳ כדורסלני כדי להקיף את כדור הארץ פעמיים.
לואי סי קיי הסביר את זה טוב

http://youtu.be/3ABg0Vnpo50

דובי
דובי
08/02/2015 17:51:21
Reply to  john

לא כולם לוגמים בירה. חצי מהכותבים מוגבלים חוקית באלכוהול.
החצי השני משלים אותם בכיף

john
john
08/02/2015 18:28:09
Reply to  דובי

😄 הילדים כאן אכן מבלבלים עם הנשמה הזקנה שלהם.

דובי
דובי
08/02/2015 18:37:54
Reply to  john

הם עדיין צריכים לשלוח מבוגר שיקנה להם וודקה ופאל מאל לייטס

עגל
עגל
08/02/2015 21:10:06

שגיא תמשיך להגיב, אתה אחד הטובים. אל תתרגש, יש כמו כמה מנטרות שחוזרות על עצמן וזה חלק מהכיף עם מנחם

Ish
Ish
09/02/2015 4:11:28

8-10 מ3 בחצי השני. זה כל הסיפור של מה הכריע את המשחק, נקודה. כל ההזויים העולם יכולים להשליך מהתוצאה מה שהם רוצים.